Puisi cinta dalam bahasa Polandia

Puisi cinta dalam bahasa Polandia


Kiedy tęsknota staje się mocno w piersi
Owinięty cierpi bolesne
Lubię zdyszany
Pozbawiona tlenu z powodu opuszczenia

Obawiam się, że zna tego smaku
Bądź ostrożny, tak niezniszczalny smak
Obawiam się przyzwyczaić do tego przegapić
Bądź ostrożny, tak otępiały

Całego serca trzymam
Tak, że lampa miłości wciąż płonie
Nie pozwól, nawet jedna sekunda ściemniacz
Ja tylko dla Ciebie

Czy istnieje miłość bez oczu?
Chociaż przez chwilę chciał się spotkać
Zwolnione serca pęt
Szekli brakowało ze względu na ciebie

Obudziłem się w moim pałacu oddanego miłości
Ku chronić ściany z percayaku
Ku przybranie wszystko z keihklasanku
Opieka Ku keteguhanya ze szczerością

I stworzyć pokój z moim uczuciem
Gdyby los nie merenggutmu
Jeśli uda mi się utrzymać nieśmiertelność życia
Nie jestem Bogiem, najzdolniejszy
Kontrolowanie wszystko, czego chcę

Nie jestem aniołem stróżem
Jakie SLU towarzyszyć Ci przez cały czas
Moja jedyna miłość w swoim sercu
Kochaj swoje życie

Nigdy nie chciałam cię zapomnieć
Poza tym nienawidzę
Kilka razy minęło tak wiele historii
Radość i smutek brsama
Trudno zapomnieć

Bardzo możliwe nienawidzić
Bo jesteś tak niezapomniany
Bo jesteś tak głęboko
Uwierz mi kochanie
Tylko jeden jesteś moją miłością

Jakby wszystko jest łatwe
Był bardzo mempesonaku
Jego działania są zawsze zaprosić uwagę
W rzeczywistości nigdy nie popękane na głowie

Zapewniam krok tegasku
Tough gemintar go
Spróbuj wzmocnić determinację zaokrąglić
Zbierając wszystkie tortury potu

Jednak tor nie jest gładka
Droga była tak wyboista i bardzo strome
Droga była tak zatłoczona i kontrolowane przez innych
Czy mogę wycofać i zatrzymać kroczenie swoje życie?

http://alutataruangpatahtigo.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar