Cerpen singkat bahasa Galisia

Cerpen singkat bahasa Galisia


Un día, para ser exacto en Bandung, había dúas nenas xemelgas nomeadas xullo e Sofi. Pero Sofi nacido imperfeitos, el defectos na cara, mentres xullo nace perfecto. Eles creceron máis, ata que un día en xullo e Sofi crecendo, xullo e Sofi deixou os seus pais cando eles chegaron a idade da idade adulta.

Desde que se xullo comezou a traballar arduamente para apoiar a súa irmá Sophie, que naceu deficiente na cara, el wantid pode ver o fermoso mundo aí fóra, pero, desgraciadamente, Sofi entender que é deficiente, non é tan xullo nace perfecto.

Sofi secretaría amaba un home chamado Tristan pero Sophie non se atreveu a dicir de xullo. Até que un día entender que é, en realidade, Tristan Sofi como xullo. Sofi sentín decepcionado, el dixo: "Eu non merecía ser amada por un home que é perfecto como Tristan, onde quizais puidese amar rapaza deficiente como eu".

Ata que un cando Sofi escolleu para cometer suicidio en vergoña cos defectos faciais, mentres que xullo foi na oficina para chegar a casa e dicir - Short Short Story, un conto de dúas nenas Twins - Sofi que tiña que gañar cartos para os custos operativos Sofi, xullo dixo: "En definitiva Sofi pracer de agora estar operando no seu rostro e non ser obrigado a ir para fóra da sala ".

Xullo foi a casa inmediatamente, ela non podía esperar a contar Sofi. Cando xullo chegou ao piso en xullo chamando Sofi, pero non houbo resposta de Sofi, xullo buscando kekamar Sofi pero non. Xullo tamén viu o baño Sofi, e xullo quedou sorprendido ao ver Sofi deitada cuberta de sangue.

Xullo foi berrando e chorando, abrazou Sofi e dixo: "Por que está facendo iso Sofi, eu teño diñeiro nos seus custos operativos, pero por que fai iso e me deixe".

Oficiais apartamento escoitar berros e fun directo para xullo. Oficiais apartamento quedou sorprendido ao ver a muller nos brazos de xullo, non sabía que xullo tiña un irmán xemelgo, porque nunca vira que, ademais de o apartamento en xullo houbo unha muller en xullo.

3 anos despois, en xullo e Tristan casado, primeiro viviron felices. Nun punto en xullo e Tristan saíu a un paseo e accidentalmente atopar un astrólogo e Permal que prever o futuro de xullo e Tristan dunha tarxeta.

Meteorólogos dixeron que "A vida que será perturbado por calquera cousa que vén do pasado para quitar a vida dun de vós". Pero eles non cren inmediatamente as profecías, especialmente Tristan. Pero inconscientemente xullo, en definitiva afectados por esta profecía, e de súpeto se lembrou de seu irmán xemelgo.

Desde xullo e Tristan nas caixas, xullo perturbado case todos os días, ten pesadelos, contusións corpo sen razón e sombras sobre Sofi tornándose practicamente estrés, e de alí en xullo, para entender que Tristan ea súa vida está en perigo. Xullo foi convidado a coñecer Tristan da cartomante atrás, a continuación, en xullo dixo o oráculo "Como deixar a profecía ocorrer", respondeu astrólogo "As previsións non pode ser detido por calquera medio".

Meteorólogos saíu correndo, os terrores están cada vez máis ameazados en xullo e Tristan. Ata que un cando Sofi veu xullo e mostrou a súa cara, Juli estaba con medo e berrando. Escoitando bereriak de xullo de Tristan Tristan foi visitada en xullo e foron agradavelmente sorprendidos co irmán xemelgo de Sofi da súa esposa, en xullo. Sofi se virou e foi directo para Tristan, Sofi dixo: "Vostede me fixeches así, agora eu vou poñer fin á súa vida".

Sofi non tivo tempo para responder Tristan Tristan foi inmediatamente caeu de arriba do piso, e xullo de berrar ben alto e dixo a Sofi "Sofi Por que está facendo iso, o que Tristan malo contigo?" Sophie respondeu: "El xa me fixo ser así".


Xullo dixo: "O que se fixo Tristan, e por que me deixou Sofi, de feito, no momento quero che dicir que eu teño o diñeiro para os custos operativos seu rostro, pero por que fai iso e me deixou Sofi.

Gústame moito de ti. " Sofi chorou e respondeu: "Porque eu amo Tristan pero el era máis amor. Eu estou facendo iso porque eu tiña vergoña do meu rostro deformado, eu tamén te amo en xullo ". Sofi e finalmente foi ao ar en xullo só.

http://alutataruangpatahtigo.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar